سلام. دیروز با بچه ها رفتیم پوتراجایا، پایتخت اداری جدید مالزی. واقعا تمیز و جالب ساخته شده



چند روزی بود یه بنده خدایی به اسم آقای ش اومده بود مالزی. امروز قبل از برگشتنش به تهران اومده بود اینجا خونه یکی از بچه ها. بچه ها دعوت کردن گفتن ایشون می خواد سخنرانی کنه بیاید. این بنده خدا شروع به سخنرانی کرد. حرفایی زد که واقعا من احساس شرمندگی از این که دین رو به یک همچین چیزی معرفی کنن.

وسط دوتا نماز در جواب اینکه چرا باید مهر استفاده کرد، گفت که بخاطر احترام به امام حسین(ع) و امام رضا(ع) است. من همینطور متعجب بودم که سنگ تموم گذاشت و گفت بعله این نوری که در من می بینید و می تونم با قرآن روشن بینی بکنم به خاطر اینه که 30 ساله نماز شبم ترک نشده! آخر سرهم رفت توی یه اتاق گفت بیاید براتون استخاره کنم. من درک نکردم که این آدم اگر واقعا یه همچین کاری رو می تونه انجام بده، چرا باید اینجوری عمل کنه وملت رو برای افشای اسرارشون دعوت کنه؟ حالا مباحث دیگش بمونه