"از همان اول مطمئن بودم که نیروهای ويژه روسی به گروگانگیران حمله خواهند کرد ، مصاحبه پوتین کاملا نشان داده بود که قصد باج دادن را ندارد با این حال با وجود آن همه جنگاور شجاع و چریک آموزش دیده چچنی تقریبا مطمئن هم بودم که اگر نه همه لااقل چهار صد نفر به بالا کشته بشوند . هنوز هم باورم نمی شود که ظرف چند دقیقه موفق شده باشند محل را اشغال کنند آن هم با این تلفات نسبتا کم . دارم فکر می کنم اگر اینجا یک چنین گروگان گیری بشود چه می شود ؟ مثلا به فرض بعید گروهی عرب یک فرهنگسرا با هفتصد نفر را اشغال بکنند و در ازای آزادی آنان تقاضای تخلیه جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس را بکنند . در مرحله اول مساله از اساس تکذیب می شود . در مرحله دوم حمله پاسدارها و پلیس ناکام می ماند . در مرحله سوم همه گروگان ها کشته می شوند . در مرحله چهارم حمله مجدد با آر پی جی و موشک و بمب به نابودی کامل محل و مرگ همه گروگانگیر ها منجر می شود . در مرحله پنجم مساله ای که زمانی تکذیب شده بود تایید می شود..."
به نقل از خلبان کور: (http://iranmehr.blogspot.com)
: به نظر من هم یه چیزی تو همین مایه ها، ولی نه به این خنده داری.